de3tjejerna-bloggen

Direktlänk till inlägg 16 februari 2012

trollungen tränar

Av de3tjejerna-bloggen - 16 februari 2012 16:06

Hej

Vill egentligen bara tipsa om några jättebra träningsappar för Android och iPhone.

De heter Daily Cardio som tränar kondis, Daily Leg Workout för benen, Daily Arm workout för armarna, Daily butt workout för rumpa och Daily Ab workout för typ hela kroppen tror jag.

Iaf sjukt bra och lättanvända appar!

Sedan så är detta till Vampyren, jag har inte bloggat på ett tag för att det är tråkigt att läsa sina egna inlägg, punkt.

så puss på dig gmn ;****

Love ya!

trollis

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av de3tjejerna-bloggen - 15 mars 2012 22:13

Trollis är back on the road again or not! Imorgon ska min klass ha disco och det är studiedag. Sjuk igår och idag, mårlite bättre nu så... Förresten så hatar jag att göra mobilinlägg men men... Lite blogging behövs här oxå Nu ska jag snart sova....

Av de3tjejerna-bloggen - 3 mars 2012 20:54

hej hej och seriöst vad dåliga vi är på att skriva. men ni får ursäkta, vi har sportlov! hejdå trollungen ...

Av de3tjejerna-bloggen - 3 mars 2012 20:54

hej hej och seriöst vad dåliga vi är på att skriva. men ni får ursäkta, vi har sportlov! hejdå trollungen ...

Av de3tjejerna-bloggen - 29 februari 2012 10:44


Hej hej!!! jag har inte bloggat på ett tag hehe   idag ska jag kanske åka till museet(stav) med mamma Fabbe Calle & Guff ska bli kul     igår va jag med trollisen sen kom Carro och sen stack vi till vampyrisen <3 :* vi var ute och ...

Av de3tjejerna-bloggen - 25 februari 2012 19:16


hej hej som ni ser i rubriken r det trollungen som bloggar nu (igen)! iaf, idag så var jag hos amme, kändes verkligen som att jag tappat en hel del ridning vilket är hemskt! men det ska jag väl kunna ta igen, det r nämligen så att min kompis...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards